آرد نخودچی دو آتشه یا همان آرد برجسته نخود، یک نوع آرد گیاهی است که از نخودچی به دست می‌آید. این نوع آرد در آشپزی به عنوان یک افزودنی برای غذاهایی مانند نان، کلوچه، پیتزا و غیره استفاده می‌شود. آرد نخودچی دو آتشه در مقایسه با آرد نخودچی ساده، دارای ذرات بزرگتری است که باعث می‌شود به طور معمول در پخت و پز به عنوان افزودنی ضخیم‌کننده استفاده شود.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت آرد نخودچی دو آتشه | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


آرد نخودچی دو آتشه یا همان آرد برجسته نخود، یک نوع آرد گیاهی است که از نخودچی به دست می‌آید. این نوع آرد در آشپزی به عنوان یک افزودنی برای غذاهایی مانند نان، کلوچه، پیتزا و غیره استفاده می‌شود.  آرد نخودچی دو آتشه در مقایسه با آرد نخودچی ساده، دارای ذرات بزرگتری است که باعث می‌شود به طور معمول در پخت و پز به عنوان افزودنی ضخیم‌کننده استفاده شود.

قیمت آرد نخودچی دو آتشه | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



همچنين، اين آرد به دليل دارا بودن مقدار بيشتري پروتئين و فيبر، مي‌تواند در تقويت سيستم گوارشي و بهبود سلامتي بدن نيز موثر باشد.

از آرد نخودچي دو آتشه در آشپزي اغلب براي تهيه برگر گياهي، فلافل، چيكن ناگت و ساير غذاهاي گياهي استفاده مي‌شود.

قيمت آرد نخودچي دو آتشه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت آرد نخودچي كيلويي-انواع آرد نخودچي-قيمت آرد برنج-آرد نخودچي ممقان خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت آرد نخودچي دو آتشه را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت آرد نخودچي دو آتشه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت آرد نخودچي دو آتشه در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت آرد نخودچي كيلويي-انواع آرد نخودچي-قيمت آرد برنج-آرد نخودچي ممقان با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت آرد نخودچي دو آتشه را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت آرد نخودچي دو آتشه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت آرد نخودچي دو آتشه و قيمت آرد نخودچي كيلويي-انواع آرد نخودچي-قيمت آرد برنج-آرد نخودچي ممقان كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت آرد نخودچي دو آتشه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

طرز تهيه آرد نخودچي دو آتيشه
آرد نخودچي نوعي آرد مي باشد كه از نخود خشك و پوست كنده شده تهيه مي گردد. از آرد نخودچي به عنوان يكي از پرطرفدار ترين آرد هاي موجود ياد مي شود. زيرا مي توان از اين آرد براي درست كردن انواع خوراكي ها بهره گيري نمود. در اين مطلب مي خواهيم به آموزش تهيه آرد نخودچي دو آتيشه بپردازيم. پس اگر به دنبال دانستن نحوه ساخت اين آرد پر خاصيت هستيد پيشنهاد مي شود تا انتهاي مطلب همراه ما باشيد.
اهميت استفاده از آرد نخودچي
استفاده از آرد نخودچي به علت تركيبات خوبي كه دارد بسيار براي بدن مناسب خواهد بود. بهتر است بدانيد اين آرد فاقد موادي همچون گلوتن مي باشد؛ بنابراين استفاده از آرد تهيه شده از نخودچي گزينه مناسبي براي افراد داراي بيماري سلياك خواهد بود.
در تركيبات اين آرد تهيه شده از نخودچي، موادي همچون پروتئين و فيبر به وفور يافت مي شود. وجود اين مواد معدني باعث شده تا مصرف اين آرد به گزينه ايده آلي تبديل شود.
در وضعيت كنوني بسياري از افراد از مشكلات معده و روده رنج مي برند؛ به همين منظور اين افراد نمي توانند از برخي مواد غذايي استفاده نمايند.
اما آرد تهيه شده از نخود چي از اين قاعده مستثني بوده و مورد مناسبي براي اين گونه افراد خواهد بود. به طور كلي همه‌ي افراد مي توانند خوراكي هاي تهيه شده از آرد نخودچي را بدون هيچ مشكلي استفاده نمايند.
طرز تهيه آرد نخودچي دو آتيشه
همانطور كه در بخش ابتدايي اين مطلب عنوان گرديد آرد تهيه شده از نخودچي كاربرد هاي فراواني دارد. به همين منظور بسياري از افراد به دنبال روش تهيه آن در منزل هستند.
بهتر است بدانيد تهيه آرد نخودچي آن هم به صورت دو آتيشه بسيار آسان مي باشد. براي تهيه اين آرد پرخاصيت نياز است تا برخي لوازم و مواد مورد نياز آن را از قبل تهيه نماييد.
موارد مورد نياز جهت تهيه اين آرد عبارتند از :
نخودچي بوداده يا نخودچي پوست كنده به مقدار لازم
يك عدد ظرف شيشه اي
دستگاه آسياب قهوه يا غذا ساز
پس از تهيه مواد و وسايل مورد نياز نوبت به روش تهيه آرد نخودچي مي رسد. نكته قابل توجه اين است كه براي تهيه نخودچي بو داده مي توان آن را از قبل از خريداري نمود؛ يا اين كه با استفاده از روشي كه در ادامه ذكر مي شود نسبت به تهيه آن اقدام نمود.
البته پيشنهاد مي شود تا نخودچي بو داده را در منزل تهيه نماييد. زيرا تهيه نخودچي بو داده در منزل از نظر بهداشتي بسيار بهتر خواهد بود. همچنين كم يا زياد نمودن مواد بكار رفته در طي فرآيند آن در اختيار خودتان مي باشد.
مرحله اول
براي تهيه نخودچي دو آتيشه (بوداده) در منزل بايد نخودچي هاي پوست كنده خود را درون فر قرار دهيد. به همين منظور بهتر است نخودچي ها را درون سيني فر يا يك ظرف مخصوص بريزيد.
زمان لازم براي برشته شدن نخودچي ها ۱۰ دقيقه و دماي مورد نياز آن ۱۷۵ درجه مي باشد. پس از گذشت مدت زمان لازم نخودچي هاي شما بايد به رنگ قهوه اي طلايي در بيايند. نكته قابل توجه اين است كه نبايد از نمك در طي اين فرآيند استفاده كرد.
مرحله دوم
در اين مرحله از تهيه آرد نخودچي بايد نخودچي هاي بدست آمده را درون آسياب بريزيد. پس از ريختن نخودچي ها درون آسياب، بيشترين دور ممكن را براي آن انتخاب كنيد. همچنين براي آسياب شدن كامل آن مدت زمان ۲ الي ۳ دقيقه كافي خواهد بود. پس از گذشت مدت زمان لازم تمام نخودچي ها به پودر تبديل مي شوند.
مرحله سوم
پس از تبديل شدن نخودچي ها به پودر، نوبت به صاف كردن آن مي رسد. براي اين كار مي توانيد از يك صافي جهت صاف كردن آرد استفاده نماييد. پس از صاف كردن آن، آرد نخودچي شما حاضر و آماده خواهد بود و مي توانيد از آن استفاده نماييد.
همچنين مي توانيد تكه هاي بزرگ باقي مانده را دوباره به درون آسياب بريزيد تا به خوبي آسياب شوند. پس از آن مي توانيد دوباره پودر هاي بدست آمده را صاف كنيد؛ تا مقدار بيشتري از آرد نخودچي را در اختيار داشته باشيد.
مرحله چهارم
در نهايت آرد نخودچي بدست آمده را درون ظرف شيشه اي مورد نظر انتقال دهيد. همچنين بايد ظرف آرد را در جاي خشك و خنك نگهداري نماييد. زيرا در غير اين صورت آرد بدست آمده پس از مدتي فاسد خواهد شد.
قيمت آرد نخودچي دو آتشه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت آرد نخودچي كيلويي-انواع آرد نخودچي-قيمت آرد برنج-آرد نخودچي ممقان مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021  در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 318 بازدید دیروز 431 بازدید کل 588523

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .